Welkom op ons reisblog Italië!

14 september 2014 - Spijkenisse, Nederland

Welkom op onze reisblog Italië!

Hallo Allemaal,

Op maandag 15 september vertrekken we op vakantie naar Italië. Dit jaar geen verre reis met het vliegtuig, maar een vakantie met de auto. We gaan een rondreis maken die ons door Duitsland, Oostenrijk,  Italië en Luxemburg brengt.

De eerste dag zullen we overnachten in Oostenrijk en vervolgens gaan we naar het Gardameer, waar we 4 dagen in San Zeno di Montagne zullen verblijven.  Daarna gaan we naar Florence en daarna gaan we naar Rome, waar we ook 4 dagen zullen blijven. Via Piombino, La Spezia en Limone Sul Garda gaan we naar Karlsruhe in Duitsland. Van daaruit gaan we naar Echternach in Luxemburg, waar we de laatste dagen zullen verblijven. Op zaterdag 4 oktober a.s. zijn we weer terug in Spijkenisse.
Omdat we niet alle hotels hebben gereserveerd, kan het zijn dat we van deze planning afwijken.

Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis.Via deze reisblog kunnen we onze ervaringen, foto’s en video’s met jullie delen, zodat je ons een beetje kunt volgen.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Veel plezier met het lezen van de belevenissen en het kijken van de foto’s en video’s.

Groetjes,
Nico & Judith

1. Reislogger:
    12 september 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!